Saturday 24 June 2017

Aqworlds Handelssystem


Beliebte Produkte HeroPoints FAQ Wenn Sie eine Frage oder Frage mit HeroPoints haben, helfen wir Ihnen zu helfen herauszufinden, wie HeroPoints funktioniert, wie man sie erhält und andere HeroPoints Fragen werden hier angesprochen. Wenn Sie ein HeroPoints Problem haben, lesen Sie bitte unsere häufig gestellten Fragen und Sie können uns mailen, wenn Sie zusätzliche Hilfe benötigen. Heropointsans1 Was sind HeroPoints HeroPoints sind HeroMarts spezielle neue In-Game-Währung, die Sie freischalten können exklusive Ausrüstung in mehreren von Artix Entertainments Spiele, wenn Sie bestimmte HeroMart merch kaufen Dieses neue System ersetzt die alten In-Game-Codes, die verwendet werden, um für HeroMart merch gegeben werden Allerdings gibt es noch Sonderposten, die HeroMart schafft (wie Kalender, etc.), die nicht mit HeroPoints kommen und mit einem In-Game-Code kommen werden. Ein Code für HeroPoints wird nach dem 5. August 2016 in neue Aufträge aufgenommen, beginnend mit der Veröffentlichung des AdventureQuest 3D T-Shirts Ein HeroPoint entspricht 5, also wenn du ein T-Shirt für 20 kaufst, erhältst du 4 HeroPoints. Wieder kann es einige spezifische neue HeroMart-Artikel geben, die mit einem In-Game-Code für In-Game-Items anstelle von HeroPoints kommen können, wie zum Beispiel der Kalender 2017, da unsere Kalender unsere beliebtesten Produkte sind und das erste Produkt, das jemals veröffentlicht wurde Über HeroMart Halten Sie die Website auf Updates Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans2 Wie bekomme ich HeroPoints Sobald du einen HeroPoints Code bekommst, kannst du ihn über unsere Portal Site (portal. battleon) über Ihr Artix Account einlösen oder den Code direkt bei deinem AdventureQuest Worlds Account bei AQcode einlösen. Es gibt mehrere Möglichkeiten, einen HeroPoints-Code zu bekommen: Du hast ein neues HeroMart-Item gekauft (gekauft nach dem 5. August 2016), wie das AdventureQuest 3D-Shirt, das du zuvor von HeroMart gekauft hast und eine E-Mail mit einem Code über die E-Mail erhalten hast Bestellen Sie haben die Quest in AQWorlds abgeschlossen - mehr Infos hier Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans3 Was kann ich bei HeroPoints kaufen Wenn du deinen Code einlöst und deine HeroPoints erhältst, kannst du sie in AdventureQuest Worlds, DragonFable und EpicDuel derzeit Artix Accounts verbringen - Wenn du deinen Code direkt deinem Artix Account einlöst hast, kannst du die HeroPoints geben Zu Ihrem verknüpften AQWorlds-Konto, verknüpftes DragonFable-Konto (und welches auch immer das Zeichen) und welches das EpicDuel-Zeichen AQWorlds verknüpft hat - Wenn Sie Ihren Code direkt in Ihr AQWorlds-Konto eingelöst haben, werden Ihre HeroPoints in Ihrem Inventar platziert. Um sie zu verbringen: Melden Sie sich bei Ihrem Konto an, um sich mit Herry zu beschäftigen. Sprechen Sie mit Stryche, um alles über HeroMart und seinen Handel zu erfahren. Durchsuchen Sie den Laden, um seine Big-Ticket-Artikel und ihre Spiel-Belohnungen zu sehen. Klicken Sie auf Artikel, die Sie interessieren, um weitere Informationen zu erhalten oder direkt zu gehen Zu HeroMart, um sie zu kaufen Gehen Sie zum Design Notes Post für weitere Informationen EpicDuel - sobald Sie den HeroPoints Code zu Ihrem Charakter einlösen, erhalten Sie dann ein Arcade Token pro One HeroPoint. Die Arcade ist ein Mini-Spiel, wo Spieler die Chance haben, Preise zu gewinnen, indem sie bei jedem ArcadeBot spielen. Sie haben Ihre Arcade-Token: Gehen Sie zu einem ArcadeBot, dann können Sie entscheiden, welche Spiele Sie spielen möchten. Jedes Spiel hat seine eigene Leaderboard, die die Top 10 Spieler mit den höchsten Scores zeigt. Es gibt drei Kategorien von Preisen in jedem Spiel - Bronze, Silber und Gold. DragonFable - sobald du den HeroPoints Code auf dein Konto einlöst und deinen Charakter wählst, werden deine HeroPoints in dein Inventar platziert. Um sie zu verbringen: Öffnen Sie das Buch der Lore (HeroMart-Taste) und dann sind Sie direkt in Stryches-Shop genommen Wenn Sie den langen Weg nehmen wollen, besuchen Sie Falconreach, und vom Hauptplatz fahren Sie dann nach unten, um Stryche zu sehen, um Stryche zu sprechen Erhalten Sie weitere Informationen oder gehen Sie direkt zu HeroMart, um RL Waren zu kaufen Gehen Sie zum Design Notes Post für weitere Informationen Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans4 Kann ich HeroPoints bekommen, wenn ich HeroMart merch in der Vergangenheit gekauft habe Alle Vergangenheit HeroMart Käufer wurden eine E-Mail an die E-Mail für ihre Bestellung zurück im August 2016 Diese E-Mail enthalten einen speziellen Code für zwei kostenlose HeroPoints als Dankeschön für die Unterstützung HeroMart If Sie haben Fragen zu HeroPoints, bitte mailen Sie uns. Heropointsans5 Ich habe meinen HeroPoints-Code nicht erhalten, was mache ich Es tut uns leid, dass du deinen HeroPoints-Code nicht erhalten hast. Welcher Code hast du nicht erhalten Ich habe ein neues Produkt gekauft, das mit HeroPoints kommen sollte - bitte schau in deiner Bestellung, alles in - Game-Codes werden mit Ihrer Bestellung in der Post versendet, die ich zuvor von HeroMart gekauft habe - überprüfen Sie die E-Mail, die Sie für Ihre Bestellung verwendet haben, es ist möglich, dass die E-Mail zu Ihrem Junkspam-Ordner gefiltert wurde. Ich hatte ein Problem, das die Quest in AQWorlds abschloss Die Artix HelpTeam über die Hilfeseiten. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans6 Kann ich meinen HeroPoints-Code teilen, handeln, verkaufen oder verschenken. Wir erlauben nicht, dass Codes geteilt, gehandelt, verkauft oder versendet werden. Wir verstehen, dass wir Kunden haben, die HeroMart-Artikel als Geschenke kaufen und das ist okay Solange du gerade den HeroMart-Artikel kauft (der mit einem In-Game-Code kommt) als Geschenk, und nicht nur das Sharingtradingsellinggiving weg deinen eigenen Code, Dann bitte Geschenk weg Allerdings, wenn es irgendeinen Auftrag, Zahlung, Verschiffen oder Codeprobleme gibt, muss der ursprüngliche Kunde uns kontaktieren. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans7 Kann ich den HeroPoints Code mehrmals verwenden Ein HeroPoints Code kann nur einmal benutzt werden. Zum Beispiel: Wenn Sie einen HeroPoints-Code für zwei HeroPoints direkt an Ihr AQWorlds-Konto eingelöst haben, erhalten Sie zwei HeroPoints in Ihrem Inventar. Wenn du deinen HeroPoints-Code für zwei HeroPoints zu deinem Artix-Konto einlöst, erhältst du zwei HeroPoints für jedes AQWorlds-, EpicDuel - und DragonFable-Konto, das du verlinkt hast. Sie müssen genau wählen, welche EpicDuel und DragonFable Charakter Sie die beiden HeroPoints erhalten möchten. Bitte beachten Sie, wenn Sie Ihren Code direkt an AQWorlds einlösen, können Sie Ihren Code für DragonFable und EpicDuel nicht einlösen. Sie müssen durch Ihr Artix-Konto gehen, um Ihren Code einzulösen, wenn Sie Artikel in mehreren Spielen erhalten möchten. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans8 Wie komme ich nicht zurückkehren HeroPoints für AdventureQuest 3D AdventureQuest 3D ist immer noch im Test und konnte nicht HeroPoints im Spiel hinzufügen. AQ3D kann irgendwie die Möglichkeit geben, HeroPoints in der Zukunft zu nutzen, aber das können wir noch nicht bestätigen. Einige AQ3D HeroMart Artikel sind mit einem speziellen In-Game-Code, wie der 2017 Kalender gekommen. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans9 Was mache ich, wenn mein HeroPoints Code nicht funktioniert Wenn du deinen HeroPoints Code bekommst, erlöst ihn und der Code funktioniert nicht, da könnte es mehrere Gründe geben. Hier sind einige Gründe, warum Ihr Code nicht funktioniert: Bitte stellen Sie sicher, dass Sie den richtigen HeroPoints Code an den richtigen Ort eingegeben haben, entweder über Ihr Artix Konto über portal. battleon oder über Ihr AQWorlds Konto bei AQcode. Es ist möglich, dass ihr schon euren Code erlöst und vergessen habt. Bitte überprüfen Sie Ihre anderen Konten, um zu sehen, ob Sie es zu einem anderen Konto eingelöst haben. Wenn der Code zu jemand anderem gehört, können sie ihn bereits auf eigene Rechnung (en) zurückgenommen haben. Bitte beachten Sie, dass wir nicht erlauben, dass Codes geteilt, gehandelt, verkauft oder an jemand anderen weitergegeben werden. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans10 Was wäre, wenn ich meinen HeroPoints-Code für das falsche Artix oder AQWorlds-Konto eingelöst habe. Wenn du deinen HeroPoints-Code einlöst, musst du dich bitte bei dem richtigen Artix-Konto oder dem AQWorld-Konto anmelden. Wenn Sie versehentlich Ihren Code auf das falsche Konto eingelöst haben, kontaktieren Sie uns bitte sofort und wir können den Code entfernen, damit Sie ihn wieder für das richtige Konto einlösen können. Allerdings, wenn Sie bereits die HeroPoints (oder Arcade Tokens in EpicDuel) ausgegeben haben oder wenn Sie zu lange warten, um mit uns in Verbindung zu treten, können wir Ihnen nicht helfen. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans11 Was wäre, wenn ich meine HeroPoints (oder Arcade Tokens) auf das falsche Zeichen verbracht habe. Sobald HeroPoints (oder Arcade Tokens in EpicDuel) ausgegeben werden, können wir sie nicht zurückgeben. Achten Sie darauf, sie weise zu verbringen Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans12 Kann ich einen HeroPoints Code separat erwerben Der einzige Weg, den du einen HeroPoints Code erhalten kannst, ist, HeroMart merch zu kaufen (oder die Quest in der HeroMart Karte in AQWorlds zu vervollständigen) In-Game Items werden nicht außerhalb der Spiele verkauft, HeroPoints fungieren als Bonus für Ihren HeroMart Kauf. Die HeroMart Staff arbeiten sehr hart daran, den HeroMart Merch für dich zu erschaffen und die Artix Game Staff arbeiten sehr hart daran, die In-Game Items für dich zu kreieren. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans13 Kann ich meinen HeroPoints Code haben, bevor ich meine Bestellung bekomme Die einzige Möglichkeit, einen HeroPoints Code zu erhalten, ist zu warten, bis dein HeroMart merch bei deiner Adresse ankommt. Wir können Ihnen keinen HeroPoints Code per E-Mail geben. HeroPoints werden nicht separat verkauft. Wenn Sie eine Versandfrage oder ein Problem haben, besuchen Sie bitte unsere Versandhilfe. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroPoints haben, bitte mailen Sie uns. Heropointsans14 Kann ich einen HeroPoints Code kostenlos bekommen Es tut uns leid, wir können Dir keine HeroPoints oder einen HeroPoints Code kostenlos geben. Die HeroMart Staff arbeiten sehr hart daran, den HeroMart Merch für dich zu erschaffen und die Artix Game Staff arbeiten sehr hart daran, die In-Game Items für dich zu kreieren. Jene Kunden, die HeroMart-Ware kaufen, machen es möglich, dass HeroMart weiterhin neue Produkte schafft. Wenn Sie Fragen zu HeroPoints haben, senden Sie uns bitte eine E-Mail. Heropointsans15 Meine HeroPoints Frage wurde nicht beantwortet Wenn deine Frage nicht über HeroPoints beantwortet wurde, bitte mailen Sie uns. Klicken Sie auf die entsprechende Kategorie oben, um Ihre Frage zu finden. Produkt-Hilfe Wenn Sie eine Frage oder ein Problem mit einem HeroMart-Produkt haben, helfen wir Ihnen bei der Suche nach neuen Produkten, Out-of-Items, wie Artix Points Geschenkgutscheine arbeiten und andere Produkt-Fragen werden hier angesprochen. Wenn Sie ein Produktproblem haben, lesen Sie bitte unsere Hilfeseiten und Sie können uns eine E-Mail schicken, wenn Sie zusätzliche Hilfe benötigen. Productans1 Wie kann ich über die kommenden neuen Produkte erfahren? Sind Sie sterben, um zu wissen, was HeroMart als nächstes veröffentlicht wird Sie können HeroMarts in Kürze für Neuigkeiten über neue Produkte sehen, die in der Produktion sind oder die bald veröffentlicht werden. Sie können auch HeroMarts Twitter und HeroMarts Facebook überprüfen Seite für Updates Wenn Sie Fragen zu einem HeroMart Artikel haben, bitte mailen Sie uns. Productans2 Wie kaufe ich ein Artikel, das nicht auf Lager ist Wenn ein Artikel als auf unserer Website verkauft aufgeführt ist, dann haben wir diesen Artikel nicht mehr zum Verkauf. Es ist möglich, dass wir den Artikel nachdrucken können, wenn wir genug Anfragen erhalten. Sie können senden oder posten Sie Ihre Gedanken, Anregungen und Anfragen in Bezug auf Lager und nicht verfügbare Artikel auf die folgenden: Wenn Sie irgendwelche Fragen über Artikel, die nicht auf Lager oder nicht verfügbar sind, bitte mailen Sie uns. Productans3 Wo gibt es mehr Informationen über deine Hemdgrößen Wenn du ein T-Shirt von HeroMart kaufen möchtest, aber nicht sicher sind, ob unsere Größen dir passen werden, wir freuen uns, Ihnen weitere Informationen zu geben. Wir haben Sizing Charts, die in unserem HeroMart aufgeführt sind Facebook Seite Anmerkungen: Bitte stellen Sie sicher, dass Sie sorgfältig wählen, wenn Sie eine Hemdgröße wählen. Wir haben auch ein Größendiagramm für den speziellen Auftrag Rüstungshemden, die wir zu Ihnen mailen können Wenn Sie eine Frage oder Ausgaben mit einer Hemdgröße haben, mailen Sie uns bitte. Productans4 Was, wenn ich ein T-Shirt in der falschen Größe gekauft habe Wenn du ein T-Shirt gekauft hast und sobald du es erhalten hast, warst du, dass es die falsche Größe war. Wir können helfen Bevor wir dir ein T-Shirt in der richtigen Größe wiedergeben können, musst du das versenden Falsches Hemd zurück zu unserem Büro. Sobald wir das Hemd zurück bekommen und Sie uns mitteilen, welche unterschiedliche Größe Sie benötigen, müssen Sie für den Versand wieder bezahlen, da wir Ihre ursprüngliche Bestellung in gutem Glauben geschickt haben, dass die richtige Größe gewählt wurde. Wir können Ihnen eine Rechnung für die Rückversandgebühr schicken und sobald Sie für Verschiffen zurückzahlen, werden wir das Hemd in der korrekten Größe wiedergeben. Einige Hemden kosten mehr als andere, also, wenn die neue Größe, die Sie benötigen, preiswerter ist, ein Teil oder alle Ihre neue Verschiffengebühr abgedeckt werden kann. Wir haben Sizing Charts aufgeführt in unserem HeroMart Facebook Seite Anmerkungen: Wenn Sie eine Frage haben oder Fragen mit einem T-Shirt Größe, bitte mailen Sie uns productans5 Ich habe ein Problem mit einem Produkt von ToysRUs Wenn Sie ein HeroMart Artikel gekauft an einem ToysRUs Standort gekauft Oder über ToysRUs Website und haben ein Problem, müssen Sie ToysRUs direkt für die Unterstützung zu kontaktieren. Da du deine Artikel nicht direkt bei HeroMart gekauft hast, haben wir keine Möglichkeit, deine Bestellung zu sehen. Wir können Ihnen auch keine In-Game-Codes geben, wenn sie fehlen oder bereits eingelöst wurden. Wenn Sie Ihr Einzelteil von einem ToysRUs Einzelhandelsgeschäft gekauft haben, benutzen Sie ihren Speicher-Verzeichnis mit den Kontaktinformationen für den Speicher, den Sie gingen. Wenn Sie Ihr Artikel von ToysRUs gekauft haben. Hier ist ihr Online HelpDesk für weitere Unterstützung. Wenn Sie irgendwelche Fragen über ein HeroMart Itemproduct haben, mailen Sie uns bitte. Productans6 Ich habe ein Problem mit einem Produkt von einem anderen Verkäufer Wenn Sie ein HeroMart Artikel gekauft von einem anderen Verkäufer (wie durch Amazon) gekauft haben und ein Problem haben, müssen Sie diesen Verkäufer direkt für die Unterstützung kontaktieren. Da du deine Artikel nicht direkt bei HeroMart gekauft hast, haben wir keine Möglichkeit, deine Bestellung zu sehen. Wir können Ihnen auch keine In-Game-Codes geben, wenn sie fehlen oder bereits eingelöst wurden. Wenn Sie irgendwelche Fragen über ein HeroMart Itemproduct haben, mailen Sie uns bitte. Productans7 Kann ich einen unveröffentlichten Artikel vorbestellen oder reservieren Wir haben Informationen darüber, wie Sie unveröffentlichte Artikel auf einer separaten Seite vorbestellen können. Bitte besuchen Sie unsere Pre-Order FAQs Seite für weitere Informationen. Productans8 Wie kaufe ich ein Geschenk für jemanden, den HeroMart verwendet hat, um virtualdigital Artix Points Geschenkgutscheine zu verkaufen, die jetzt über unsere Portal Site verfügbar sind. Klicken Sie auf Get Points und Sie können wählen, um ein Artix Points Geschenkgutschein für jemanden zu kaufen. Sobald es gekauft ist, ist alles, was Sie tun müssen, geben ihnen die Geschenk-Code und sie können die Artix Punkte auf jedem Upgrade in einem unserer Spiele verbringen Für weitere Informationen über Artix Punkte, besuchen Sie bitte die Artix Punkte FAQ. HeroMart bietet jetzt körperliche Artix Points Geschenkgutscheine an, die du an dich oder einen Freund verschickt haben kannst Du bekommst auch ein spezielles Spielstück Wenn du irgendwelche Fragen zu einem HeroMart Itemproduct hast, bitte mailen Sie uns bitte. Productans9 Warum haben einige Hemden keinen In-Game-Code und Artikel Es gibt sehr sehr wenige HeroMart Produkte, die keinen In-Game-Code ein Item haben. Wir haben ein paar Hemden (genannt Legacy Shirts), die vor 2010 erstellt wurden und ursprünglich bei Jinx verkauft wurden. Sobald HeroMart im Jahr 2010 eröffnet wurde, hörten wir auf, Artikel über Jinx zu verkaufen und begann sie über HeroMart zu verkaufen. Wenn ein T-Shirt ein Legacy-Shirt ist, ist es in der Artikelbeschreibung auf der HeroMarts-Website bekannt und es gibt keinen In-Game-Code und Artikel. Wenn Sie irgendwelche Fragen über ein HeroMart Itemproduct haben, mailen Sie uns bitte. Productans10 Kann ich einen von der AE-Stab signierten Artikel bekommen HeroMart trägt viele Produkte, die unterschriebene und unsignierte Versionen haben. Wenn du eine signierte Version wählst, bedeutet dies, dass ein oder mehrere Artix Staff Mitglieder, die dazu beigetragen haben, dieses Produkt zu produzieren, oder Artix Game dieses Produkt unterschrieben haben Sorry, ein bestimmter Artix Staff-Mitglied kann nicht physisch ein HeroMart-Item unterschreiben, bevor es ausschickt. Die Artix Staff sind sehr beschäftigt, an den Artix Games zu arbeiten, weshalb HeroMart unterschriebene Versionen von so vielen Produkten wie möglich anbietet. Wenn es ein HeroMart Produkt gibt, würdest du eine signierte Version für, wenn wir genug Anfragen bekommen, können wir in der Lage sein Eine signierte Version freigeben. Sie können Ihre Gedanken, Anregungen und Anfragen an folgende Stellen senden oder absenden: productans11 Wo kann ich einen HeroMart Vorschlag einreichen Haben Sie einen HeroMart Vorschlag Es gibt ein HeroMart Produkt, das Sie gerne tragen möchten Wir lieben es, von unseren Kunden zu hören und sind immer Auf der Suche nach Ideen für neue HeroMart Produkte Sie können Ihre Gedanken, Anregungen und Anfragen an folgende Stellen senden oder absenden: productans12 Wohin gehe ich, wenn ich eines Ihrer Produkte überprüfen möchte Wenn Sie ein HeroMart Produkt gekauft haben und es gern überprüfen möchten, Wir sind alle Ohren Sie können Ihre Gedanken, Anregungen und Anfragen an folgende Stellen senden oder absenden: productans13 Meine Produktfrage wurde nicht beantwortet Ist Ihre Produktfrage nicht in den HeroMart Produkt-Hilfeseiten beantwortet. Bitte mailen Sie uns, damit wir Ihre Frage zu unseren Hilfeseiten hinzufügen können, besonders wenn es eine Frage ist, die andere Kunden haben. Wenn Sie ein Zahlungs-Amp-Konto haben. Versand. Oder Game Code Frage oder Frage, besuchen Sie bitte diese Hilfeseiten. Verschiffen-Hilfe Wenn Sie ein HeroMart Einzelteil gekauft haben und ein Verschiffenproblem haben, sind wir hier, um zu helfen, wie viel Verschiffenkosten, wie langes Verschiffen nimmt, Spurhaltungsinformationen und andere Verschiffenprobleme hier beantwortet werden. In-Lager Bestellungen in der Regel 2-4 Werktage zu verarbeiten und werden verarbeitet Montag bis Freitag. Einige Artikel können separat versandt werden ohne zusätzliche Kosten für Sie. Wenn Sie eine Versandausgabe haben, lesen Sie bitte unsere Hilfeseiten und Sie können uns eine E-Mail schicken, wenn Sie zusätzliche Hilfe benötigen. Shippingans1 Wie viel kostet Versandkosten Wie viel Versandkosten hängt ganz von Ihrem Standort ab. Wir verwenden USPS (United States Postal Service) und UPS (United Parcel Service), um unsere Bestellungen zu versenden. Wir können die USPS - oder UPS-Versandraten nicht kontrollieren oder wenn sie sich ändern. Die Versandkosten hängen auch davon ab, wie viele Artikel Sie bestellen und wie viel sie wiegen. Um herauszufinden, wie viel Versand Sie kostet, fügen Sie bitte Ihre Artikel zu unserem Warenkorb hinzu. Sie erhalten einen geschätzten Versandpreis. HeroMart ist nicht verantwortlich für irgendwelche anderen Zollgebühren, die Ihr Land Ihnen belasten kann. HeroMart bietet Kunden kostenlosen Standard-Versand für Bestellungen über 75 zu einer Adresse in der Continental U. S. Dieser Rabatt wird automatisch geschehen, angewendet auf der Kasse Bildschirm. ACHTUNG INTERNATIONALE KUNDEN: Wie pro USPS und UPS, wenn Zölle oder Steuern in Bezug auf Ihr Paket beurteilt werden, sammeln die meisten Länder eine Zollabfertigung und Zustellgebühr vom Empfänger, zusätzlich zu den Zöllen und Steuern. Diese Gebühr wird durch internationale Postvereinbarungen ermächtigt, den Lieferservice für die Kosten zu erstatten, die bei der Beseitigung der Gegenstände durch Zoll - und Erhebungszölle zum Zeitpunkt der Lieferung entstehen. Die Pflichten, Steuern und Gebühren, falls zutreffend, sind NICHT in der vom Versand gezahlten Post enthalten. BITTE BEACHTEN: Der Kunde ist für eventuelle zusätzliche Versandkosten verantwortlich. Wenn ein Kunde uns die falsche Verschiffenadresse gibt und die Einzelteile versendet werden, ist der Kunde für das Bezahlen der neuen Verschiffenmenge verantwortlich, sobald wir die Einzelteile zurück zu dem unterirdischen Labor empfangen. Wenn Sie irgendwelche Fragen über Verschiffenkosten haben, mailen Sie uns bitte. Shippingans3 Wie lange dauert die Lieferzeit Wie lange es dauert, bis deine HeroMart-Bestellung zu dir kommt, hängt ganz davon ab, wo du wohnst und die Reederei, die wir verwenden. Sobald wir Ihre Bestellung erhalten, dauert es 2-4 Werktage zu verarbeiten und dann wird Ihre Bestellung an die Reederei übergeben und ist auf dem Weg zu Ihnen Eine Tracking-Nummer kann nicht aktualisieren (und kann NICHT GEFUNDEN) bis zum Versandfirma nimmt Ihre Bestellung auf und scannt das Paket in ihr System. Bitte beachten Sie, dass HeroMart keine Kontrolle darüber hat, wie lange die Reedereien zum Versand und Versand von Pakete kommen. Dies schließt ein, wenn Sie Ihren Auftrag während einer Feiertags - oder Feiertagszeit vergeben oder es ist schlechtes Wetter. Bestellungen innerhalb der USA Kanada oder Mexiko: Für Inlandsbestellungen verwenden wir USPS (United States Postal Service) und UPS (United Parcel Service). Die Versandkosten beinhalten die Lieferbestätigung mit einer Tracking-Nummer, die jedem Kunden per E-Mail zugesandt wird, sobald das Paket an USPSUPS übergeben wird, um für den Versand zu verarbeiten. Hier ist mehr Informationen, wie lange jede Versandoption dauert und wie sie Pakete verfolgen: USPS PriorityFirst Class Versand - Laufzeit dauert in der Regel 6-10 Werktage, kann aber je nach Standort kürzer oder länger dauern. Manchmal kann der Versand bis zu 14 Werktage dauern. Dies beinhaltet auch, wenn Sie die 2 oder 3 Tag Option, die nicht wirklich 2-3 Tage, das ist die Schätzung, dass USPS gibt nach der Verarbeitung des Pakets. USPS garantiert keine aktualisierte Verfolgung und in der Regel nur, wenn das Paket geliefert wird. Der erste Paketscan kann bei der Ankunft am regionalen Hub in der Nähe des Zielortes sein. Dies ist üblich, wenn das Versandvolumen hoch ist und die Pakete in loser Schüttung verarbeitet werden. Bis zu diesem ersten Scan kann der Beförderer den Eingang des Pakets nicht bestätigen. Der erste Paketscan darf nicht bis zur Auslieferung sein. UPS Ground - Laufzeit dauert in der Regel zwischen 2-5 Werktagen. UPS bietet Live-Tracking-Updates. UPS Next Day Air - Transitzeit dauert in der Regel 1 Werktag. UPS bietet Live-Tracking-Updates. Bestellungen außerhalb der USA: Für internationale Bestellungen verwenden wir USPS (United States Postal Service) und UPS (United Parcel Service) First Class und Express International Versand Methoden. Die Versandkosten beinhalten die Lieferbestätigung mit einer Tracking-Nummer, die jedem Kunden per E-Mail zugesandt wird. UPS garantiert Live-Tracking, wo USPS meist aktualisiertes Tracking bietet. (Tracking-Nummern werden per E-Mail gesendet, sobald Ihr Paket versandt wird). USPS Priority Mail International Versand - Laufzeit variiert je nach Standort, aber in der Regel dauert zwischen 6-10 Werktagen. Diese Versandmethode bietet Tracking-Updates an. Allerdings kann es länger dauern, bis das Paket Sie erreichen kann, wenn Ihr Land beschließt, Ihr Paket im Zoll zu halten. USPS First-Class International Versand - Laufzeit variiert je nach Standort, aber in der Regel dauert zwischen 2-8 Geschäftswochen. Diese Versandmethode bietet keine Tracking-Updates an. Allerdings kann es länger dauern, bis das Paket Sie erreichen kann, wenn Ihr Land beschließt, Ihr Paket im Zoll zu halten. USPS International Economy Shipping - diese Versandart ist für viele (aber nicht alle) kleinere Ampere Feuerzeug Bestellungen ca. 2 Pfund. Die Transitzeit variiert je nach Standort, dauert aber typischerweise zwischen 1-3 Geschäftswochen. Allerdings kann es länger dauern, bis das Paket Sie erreichen kann, wenn Ihr Land beschließt, Ihr Paket im Zoll zu halten. Tracking verfügbar für Kanada, Großbritannien, Deutschland, Frankreich, Italien, Spanien, Australien, Neuseeland, Singapur, Belgien, Dänemark, Finnland, Niederlande, Schweden, Schweiz, Irland, Israel, Portugal, Kroatien, Estland, Gibraltar, Ungarn, Lettland , Litauen, Luxemburg, Malaysia und Malta. T-Racking ist für andere Länder nicht garantiert. UPS Saver International Shipping - Laufzeit dauert in der Regel zwischen 3-6 Werktagen. UPS bietet Live-Tracking-Updates. Allerdings kann es länger dauern, bis das Paket Sie erreichen kann, wenn Ihr Land beschließt, Ihr Paket im Zoll zu halten. ACHTUNG INTERNATIONALE KUNDEN: Wie pro USPS und UPS, wenn Zölle oder Steuern in Bezug auf Ihr Paket beurteilt werden, sammeln die meisten Länder eine Zollabfertigung und Zustellgebühr vom Empfänger, zusätzlich zu den Zöllen und Steuern. Diese Gebühr wird durch internationale Postvereinbarungen ermächtigt, den Lieferservice für die Kosten zu erstatten, die bei der Beseitigung der Gegenstände durch Zoll - und Erhebungszölle zum Zeitpunkt der Lieferung entstehen. Die Pflichten, Steuern und Gebühren, falls zutreffend, sind NICHT in der vom Versand gezahlten Post enthalten. BITTE BEACHTEN: Der Kunde ist für eventuelle zusätzliche Versandkosten verantwortlich. Wenn ein Kunde uns die falsche Verschiffenadresse gibt und die Einzelteile versendet werden, ist der Kunde für das Bezahlen der neuen Verschiffenmenge verantwortlich, sobald wir die Einzelteile zurück zu dem unterirdischen Labor empfangen. Wenn Sie irgendwelche Fragen über Versandzeiten haben, mailen Sie uns bitte. Shippingans4 Welche Länder liefern Sie zu Wir versenden derzeit in jedes Land, das USPS und UPS versenden. Wenn Sie irgendwelche Verschiffenfragen haben, mailen Sie uns bitte. Shippingans5 Wie kann ich herausfinden, meine Tracking-Informationen Sobald Ihre Bestellung ausgeliefert wird, wird eine Versandbestätigungs-E-Mail per E-Mail an die E-Mail, die Sie uns zur Verfügung gestellt haben, wenn Sie Ihre Bestellung platziert haben. Bitte überprüfen Sie Ihre E-Mail und klicken Sie dann auf den Tracking-Nummer-Link in Ihrer E-Mail, die Sie von USPS oder UPS erhalten. Ihre Tracking-Nummer gibt Ihnen mehr Informationen über Ihr Paket. Eine Spurhaltungszahl kann nicht aktualisieren (und kann NICHT GEFUNDEN), bis die Schifffahrtsgesellschaft Ihren Auftrag aufnimmt und das Paket in ihr System scannt. ACHTUNG INTERNATIONALE KUNDEN: Wie pro USPS und UPS, wenn Zölle oder Steuern in Bezug auf Ihr Paket beurteilt werden, sammeln die meisten Länder eine Zollabfertigung und Zustellgebühr vom Empfänger, zusätzlich zu den Zöllen und Steuern. Diese Gebühr wird durch internationale Postvereinbarungen ermächtigt, den Lieferservice für die Kosten zu erstatten, die bei der Beseitigung der Gegenstände durch Zoll - und Erhebungszölle zum Zeitpunkt der Lieferung entstehen. Die Pflichten, Steuern und Gebühren, falls zutreffend, sind NICHT in der vom Versand gezahlten Post enthalten. BITTE BEACHTEN: Der Kunde ist für eventuelle zusätzliche Versandkosten verantwortlich. Wenn ein Kunde uns die falsche Verschiffenadresse gibt und die Einzelteile versendet werden, ist der Kunde für das Bezahlen der neuen Verschiffenmenge verantwortlich, sobald wir die Einzelteile zurück zu dem unterirdischen Labor empfangen. Wenn Sie irgendwelche Fragen über Ihre Spurhaltungsinformationen haben, mailen Sie uns bitte. Shippingans6 Ich erhielt nicht meine Verschiffenbestätigungsmitteilung Wenn Sie nicht Ihre Verschiffenbestätigungsmitteilung mit Ihrer Spurhaltungszahl von den Stempeln (USPS) oder UPS empfingen, als Ihr Auftrag versendet wurde, können wir es Ihnen zurücksenden Ihre Verschiffenbestätigungsmitteilung wird automatisch zum Kunden geschickt E-Mail, die uns zur Verfügung gestellt wird, wenn Ihr HeroMart-Auftrag versandt wird. Bitte stellen Sie sicher, dass Sie Ihre Junkspam-Box überprüft haben, falls Ihre E-Mails unsere E-Mails aus Versehen gefiltert haben und dass Sie alle E-Mails von Battleon und Heromart akzeptieren. Wenn Sie eine Versandbestätigungs-E-Mail an Ihre Käufer-E-Mail senden, bitte mailen Sie uns und lassen Sie uns wissen shippingans7 Was passiert, wenn ich nie meine Bestellung erhalten Wir verstehen, dass manchmal Bestellungen verloren gehen können und wir entschuldigen uns. Wir haben keine Kontrolle über USPS oder UPS, wie lange ein Auftrag kommt, um anzukommen, oder wenn es in der Post verloren geht. Allerdings sind wir immer bereit, mit unseren Kunden zu arbeiten, um eine Lösung zu finden, wenn Sie ein verlorenes Paket haben. Wenn Ihr Auftrag versendet wurde und die zugeteilte Verschiffenzeit für Ihren Standort vergangen ist, einschließlich irgendwelche kundenspezifischen Hold-Zeiten, wenn Sie außerhalb der USA sind, können wir in der Lage sein, eine Lösung mit Ihnen zu erarbeiten, die das Umschließen des Auftrages einschließen kann. Wenn wir Ihnen Ihre Bestellung geschickt haben und Ihre Adresse nicht korrekt ist, wurde das Paket nicht beansprucht, das Paket wurde versendet, um geliefert zu werden und wurde nicht akzeptiert oder das Verpackte wurde aus irgendeinem anderen Grund an uns zurückgesandt. Wir freuen uns auf Ihre Bestellung Versand wird wieder bezahlt. Wir haben Ihre Bestellung in gutem Glauben geschickt, dass Sie die richtige Adresse angegeben haben und das Paket erhalten und akzeptieren würden. Bitte lesen Sie unsere Rückerstattung und Rückgaberecht für weitere Informationen. Wenn Sie Ihre Tracking-Informationen überprüfen und Ihre Bestellung an die richtige Adresse gesendet wurde und geliefert wurde, überprüfen Sie bitte mit allen Familienmitgliedern, Haushaltsmitgliedern oder Nachbarn zu sehen, ob sie Ihr Paket haben. Wenn Sie Ihren Auftrag nicht erhalten haben und die zugeteilte Verschiffenzeit verstrichen ist, mailen Sie uns bitte, also können wir untersuchen, was zu Ihrer Bestellung geschehen und Ihnen weiter helfen. Shippingans8 Meine Bestellung wurde versendet, aber meine Adresse war falsch Wenn Ihre Bestellung bereits ausgeliefert wurde und Sie die Adresse, die Sie uns gegeben haben, falsch gemacht haben, können wir helfen Bevor Sie Ihre Bestellung umtauschen können, müssen wir warten, bis wir Ihre Bestellung zurück zu uns erhalten Büro. Sie müssen für den Versand wieder bezahlen, da wir Ihren Auftrag in gutem Glauben versendet haben und wurden nicht informiert, dass Ihre Adresse falsch war, bevor der Auftrag versendet wurde. Wir können Ihnen eine Rechnung für die Rücksendungsgebühr schicken und sobald Sie für den Versand zurückzahlen und Ihre Adresse aktualisiert wird, werden wir Ihre Bestellung für Sie zurücksenden Bitte lesen Sie unsere Rückerstattung und Rückgaberecht für weitere Informationen. Wenn Sie Ihre Adresse mit uns aktualisieren müssen oder Fragen haben, mailen Sie uns bitte. Shippingans9 Was wäre, wenn ich die falsche Bestellung oder das Produkt versendet habe. Wir entschuldigen uns, wenn Sie versehentlich die falsche Bestellung oder den Artikel versendet wurden Alle HeroMart Bestellungen sind manuell verpackt und menschliche Fehler können passieren. Wenn Sie die falsche Bestellung oder Einzelteil versendet wurden, mailen Sie uns bitte, also können wir Ihnen helfen und sicherstellen, dass Sie korrekt alles empfangen, das Ihr bestellt ist. Shippingans10 Was passiert, wenn ich meine Bestellung erhalten habe, aber Artikel fehlen Wir entschuldigen uns, wenn Sie ein Artikel oder Artikel in Ihrer Bestellung fehlen Alle HeroMart Bestellungen sind manuell verpackt und menschliche Fehler können passieren. Wenn Sie ein Einzelteil oder Einzelteile in Ihrem Auftrag fehlen, mailen Sie uns bitte, also können wir Ihnen helfen und sicherstellen, dass Sie korrekt alles erhalten, das Ihr bestellt wird. Shippingans11 Meine Versandfrage wurde nicht beantwortet Ist Ihre Versandfrage nicht in den HeroMart Versand-Hilfeseiten beantwortet. Bitte mailen Sie uns, damit wir Ihre Frage zu unseren Hilfeseiten hinzufügen können, besonders wenn es eine Frage ist, die andere Kunden haben. Wenn Sie ein Zahlungs-Amp-Konto haben. Produkt oder Spiel Code Frage oder Frage, besuchen Sie bitte diese Hilfeseiten. Zahlungsverstärker Konto-Hilfe Wenn Sie ein HeroMart-Objekt erworben haben und eine Zahlungs - oder Kontoausgabe haben, helfen wir Ihnen zu helfen Wie zu bezahlen, welche Zahlungsmethoden verfügbar sind, Adress - und sonstige Zahlungs - und Kontoausgaben werden hier angesprochen. Wenn Sie eine Zahlung oder Konto Problem haben, lesen Sie bitte unsere Hilfe-Seiten und Sie können uns per E-Mail, wenn Sie zusätzliche Hilfe benötigen. Payans1 Welche Zahlungsmethoden kann ich verwenden HeroMart akzeptiert PayPal die schnellste, einfachste und am meisten zugängliche Zahlungsmethode in der Welt Sie können mit einem PayPal-Konto, einer Kreditkartenkarte oder PayPals Bill Me Later Option bezahlen. Es tut uns leid, dass wir derzeit keine anderen Zahlungsmethoden anbieten. Wir suchen alternative Zahlungsmethoden, damit wir unseren Kunden weitere Optionen in der Zukunft anbieten können. Bitte beachten Sie, dass PayPal normalerweise keine Art von Geschenk oder Prepaid-Kreditkarten-Geschenkkarten akzeptiert. Dies ist, weil sie keine identifizierbaren Abrechnungsinformationen haben. Wenn Sie Ihre Rechnungsadresse mit dem Kartenaussteller registrieren können, können Sie sie nutzen. Bitte kontaktieren Sie PayPal direkt über ihre Hilfe, wenn Sie Fragen dazu haben. Wenn Sie irgendwelche Fragen über HeroMarts Zahlungsmethoden haben, mailen Sie uns bitte. Paymentans2 Wie mache ich eine HeroMart-Zahlung Verwirrt auf, wie man ein HeroMart kauft Keine Sorgen wir führen Sie Schritt für Schritt auf, wie man eine HeroMart Zahlung, so können Sie Ihre eigene HeroMart Artikel an Ihre Haustür geschickt werden Hier sind die Schritte auf how to make a HeroMart payment: Go to HeroMart Select which HeroMart Product you would like to purchase Make sure and choose the correct size, quantity or option you would like Click the Add to Cart Button If you are not done shopping, please click Continue Shopping If you are done shopping, click Go to Checkout. You can also get a shipping estimate and write a note for your order. Review your order so you make sure you chose the correct product(s), size(s), quantity and option(s) Enter your contact email address and your billing information and check or uncheck the box if you want your order shipped to your billing address or not Click Continue to Next Step Enter any discount codes (if applicable), choose your shipping and choose if you would like to emails from HeroMart Click Complete my Purchase Please login to your PayPal account or choose to pay with a debit or credit card ( you may be prompted to Checkout as a Guest which will allow you to pay with a debit or credit card ) If you choose to pay with a PayPal account, after logging in, please review and confirm your order. You can either choose to use Bill Me Later or you can click the Confirm and Pay button If you choose to pay with a debit or credit card, please fill out all of the information requested and click Review and Continue Once you review your order and it is correct, click to Pay Once your payment is approved, you will receive a confirmation email of your payment You will receive another confirmation email once your order is shipped If you have any questions or issues regarding a HeroMart payment, please email us. paymentans3 How do I add something else to my completed order Unfortunately, we have no way to add an item to a completed order. Please make sure you choose carefully what you would like to order. If we already shipped out your order, then you will have to place a new order if you would like to purchase another item. If you place an order and do want to add something, please email us immediately so we can cancel your order so you can redo it. paymentans4 What is your Refund and Return Policy HeroMarts ReturnRefund Policy is for all HeroMart products, including physical products and Artix Points Gift Certificates. HeroMart has a 120 day Refund Policy for orders that have unused in-game items. This means if you order a HeroMart item and did not use the item or redeem the game code for in-game items, we will be happy to refund you for the purchase amount after you ship back the product with the game code. We cannot refund shipping on any order that was shipped in good faith. This means we shipped your order with the assumption you gave us the correct address and you would receive and accept the order. If your order is returned to us due to an incorrect address, the package was unclaimed, the package was returned to us (return to sender) or there is some other issue where your package could not be delivered and it was shipped back to us, you are welcome to repay us for shipping or we can refund you for the purchase price only. If you no longer want the product(s) or a payment is unauthorized and the order was already shipped, you will have to wait to receive the order and then choose to return to sender. We can only refund for an order in which we have received all product(s) back, the package is unopened, and any in-game codes have not been used. Any and all associated Artix game accounts may be disabled due to any refunds or disputes. All returns must be approved in advance by HeroMart. These may be approved by phone, email, or postal mail. Opened items are not eligible for return, except in the case of damage or defect, and then only refunded with prior approval and unused in-game codes. If the codes have been used, the item is not eligible to be returned for a refund. If you order a HeroMart product and it arrives to you damaged or is defective, please let us know immediately so we can contact the shipping company you used and our manufacturer and investigate. We will be happy to work with you to come up with a solution for your issue. If you order a HeroMart product, it arrives to you intact, but then breaks or is damaged later on by mistake or accident, or some other means, please let us know so we can investigate and see if you are eligible for a replacement. Our 120 Refund Policy does still apply, so if it has been past 120 days since you purchased the item, it cannot be returned for a refund. Artix Points Gift Certificates: Any physical Artix Points Gift Certificates are not eligible to be refunded once the Gift Certificate has been shipped and received and redeemed by using its gift code and any other codes included. Any and all associated Artix game accounts may be disabled due to any refunds or disputes. If you have any questions regarding HeroMarts RefundReturn Policy, please email us . paymentans5 I have a Payment Dispute A payment dispute means the person who made the payment or the person whose financial information was used contacted their creditcard company and bank and PayPal and stated they did not make the payment or there was some other kind of issue. The most common reasons a payment is disputed is: The person who made the payment or the person whose financial information was used contacted their credit card companybank, PayPal or us and stated they did not make the payment andor stated it was unauthorized or fraudulent The order was not received yet and is either still in transit or is being held by customs The payment was disputed by accident because the person who made the payment or the person whose financial information was used did not recognize the payment on their financial statement There was not enough money in the credit card, bank account or PayPal account There was a duplicate payment and the person who made the payment or the person whose financial information was used disputed the payment instead of contacting us for a refund PayPal put a hold on the payment for some reason There are several types of disputes including a chargeback, claim or inquiry. Here is more information about PayPals disputes: A chargeback is the most serious kind of dispute as this mainly means the payment was disputed as unauthorized or fraudulent. We take any kind of unauthorized or fraudulent payments very seriously as this usually means a creditdebit card or PayPal account was stolen. Making an unauthorizedfraudulent payment is against HeroMarts Terms amp Conditions Any associated ArtixGame Accounts are disabled when any HeroMart disputes are received until the dispute is resolved. A claim (usually an unauthorized claim) is when the buyer is claiming the payment is unauthorized or there is some other kind of issue. PayPal places the payment on hold until the claim is resolved. An inquiry is when PayPal places a payment on hold as there seems to be some kind of issue. Usually we do not know why an inquiry is opened and the payment is on hold until the inquiry is resolved. If we were contacted by a person whose financial information was used without their permission, we do issue refunds as per our Refund and Return Policy. All associated accounts are also disabled. If you have any questions about a dispute, please email us . paymentans6 How to Resolve a Payment Dispute If you did dispute a HeroMart payment and would like to resolve it, here is how To resolve a dispute, it first depends on what kind of dispute you had - a chargeback, claim or inquiry. Here is the action HeroMart takes with each of these kinds of disputes: When we receive a chargeback, PayPal requires information to be sent about the payment so they can investigate with the credit card companybank. All associated ArtixGame accounts are disabled. The payment is on hold and it is up to PayPal and the credit card companybank if they payment is refunded or not. When we receive a claim or inquiry, the payment is put on hold and if we have not shipped out the order, the order will be put on hold until the claim is resolved. We will investigate on our end and call the buyer if they are in North America (the US, Canada, Mexico) or email if the buyer is in another country to resolve the issue. If we cannot get a hold of a buyer via phone, we will email them. If you had a chargeback or the claiminquiry could not be resolved and your payment was refunded, here is how to resolve the issue: If you had a chargeback or unauthorized claim where the payment was unauthorizedfraudulent, PayPal has most likely banned you from making any future payments to HeroMart. If you want to have your ArtixGame Accounts reinstated, you will have to pay us back for the HeroMart payment that was disputed plus shipping. If you had a chargeback, you also have to pay us a 10 chargeback fee. PayPal charges us 10 whenever a chargeback is initiated with them. If you had a claim or inquiry and your payment was refunded and your order was not shipped yet, you can go ahead and make a new payment if you would still like to purchase what you had ordered. If you had a claim or inquiry and your payment was refunded and your order was shipped, the only way we can further assist you with the order or any disabled ArtixGame accounts is if you return the order to us. Please return to sender or you will need to pay to ship us back the order. Once we have received the order and confirm that the productscodes are unused, we can continue to assist you. If you are having a payment dispute that is not addressed here, we are happy to assist you on a case by case basis. If you have any questions about a dispute including how much you owe, please email us . paymentans7 Disabled Account Recovery Form If you would like to pay us back for a disputedcharged backrefunded HeroMart payment, the only payment method we accept is a Money Order to be mailed to us directly. Please make sure to include this information with your payment: ArtixGame Account Name(s): Player Email address associated with the account(s): Buyer Email address associated with the account(s) and payment(s): Total amount owed, including any fees: Your HeroMart Order number(s) Please explain your payment issue in detail: You can also include any copies of email conversations you had with us as this will help us process your repayment faster. Please mail this form and your Money Order payment to: Artix Entertainment, LLC Attn: HeroMartArtix Customer Support Disabled Account Recovery P. O. Box 2005 Land O Lakes, Florida 34639 If you have any questions about a dispute including how much you owe, please email us . paymentans8 I didnt receive my payment confirmation email If you did not receive your confirmation email when you placed your order, we can resend it to you Your payment confirmation email is automatically sent to the buyer email that is provided to us when a HeroMart payment is made. Please make sure you have checked your junkspam box in case your email filtered our email there by mistake and that you are accepting all emails from battleon and heromart. If you need a payment confirmation email resent to your buyer email, please email us and let us know paymentans9 What if I gave you an incorrect address for my order If you placed your order and the address you gave us was incorrect, we can update it for you If we have not shipped your order yet, please email us your correct address so we can update it for you so we can make sure and send your order to the correct location. If we already shipped your order, you will have to wait until we receive your order back to our office. You will have to pay for shipping again, as we did ship your order in good faith and were not informed that your address was incorrect before the order was shipped out. We can email you an invoice for the reshipping fee and once you repay for shipping and your address is updated, we will reship your order for you Please read our Refund and Return Policy for more information. If you need to update your address with us or have any questions, please email us . paymentans10 My payment failed or was declined, what do I do If you tried to make a payment to us via PayPal with a creditdebit card or a PayPal account, and received a message that the payment failed or declined, this means that something happened when you were trying to make the payment which prevented it from being accepted. The most common reason a payment failsdeclines is: Entering wrong information including billing address, creditdebit card information Other common reasons your payment wont go through are: Reaching PayPals monthly purchasing limit There is an issue with your bankcredit card account not enough money, for example You are entering a billing address in one country but are physically in another There is some other issue with your location, billing address, card or financial accounts If you are using a debit card, you may see a pending charge which means that the banking system has put a temporary hold on the funds. This is called a pre-authorization, and it means the bank will return that money to you once they confirm the payment was declined. Here are some Frequently Asked Questions regarding faileddeclined payment attempts: Q. When will my pre-authorization drop off A. Most pre-authorizations in the US will drop off in 5 business days or longer, depending on your financial institution. Most pre-authorizations outside of the USA will drop off in 5-10 business days. Holds in Australia or New Zealand can take 30 days or longer. Q. What happens if I keep trying to make a payment and it fails A. If you attempt to pay multiple times and your payment attempts faildecline, you will see multiple holdspre-authorizations if you are using a debit card. A failed payment or other payment issue can also occur when you abandon a payment (start but do not finish making a payment) or click the BACK button on your browser. Q. Can I use a pre-paidgift creditdebit card A. Pre-paid or gift creditcards are usually not accepted by PayPal as there usually is no identifiable billing information. If you can register a billing address, then the card may be accepted. If you cannot, most likely the payment attempt will faildecline and you will see a pre-authorization. Q. I entered the wrong billing address when attempting my payment, how can I enter the correct one A. When attempting to make a payment, if you enter an incorrect billing address, you should be able to go back and enter the correct address before attempting your payment again, or you will need to update it with PayPal. Please contact PayPal directly via their Help Center if you need to find out exactly why your payment failed or was declined. If you have any questions, please email us . paymentans11 I got a error message when trying to order, help If you are having a cart issue such as session expired or receiving another error, here are some things to try to fix your issue: Reloadrefresh your browser Clear any cachecookiestemporary internet files Check your browser settings for any changes Try a different browser or computer The browsers we recommend using for HeroMart are Firefox, Google Chrome or Internet Explorer. If you have tried all of the above and still have an issue ordering, please email us . paymentans12 Is your site secure Our site, HeroMart is completely secure We dont use any pop ups, external advertisements, or anything else that would slow down your computer or give you any viruses. We use PayPal to process our orders, which is one of the safest payment companies. Since all of our payments are made via PayPal, HeroMart never receives any financial or creditdebit card information. We can only receive a payment and cannot charge a customer for a payment. We recommend always keeping your browser and computer up to date, especially when ordering anything online. If you have any questions about our site, please email us . paymentans13 How do I create a HeroMart account paymentans14 My payment or account question has not been answered Is your payment or account question not answered in the Payment amp Account Help Pages. Please email us so we can add your question to our help pages, especially if it is a question that other customers have. If you did have a Shipping. Product or Game Code question or issue, please visit those help pages. Game Code Help If you have a question or issue with a HeroMart in-game code, we are here to help Finding, receiving and redeeming an in-game code and other game code questionsissues are addressed here. If you do have a game code issue, please read through our help pages and you can email us if you need additional help. codeans1 What is an in-game code Nearly all products purchased at HeroMart include in-game codes that can be redeemed to unlock exclusive in-game items Some codes can even be used to unlock items in multiple Artix Games Please see individual HeroMart product descriptions for more information. Please note, a in-game item code can only be obtained by purchasing the HeroMart product it comes with. You cannot purchase a code individually. We also do not allow codes to be shared, traded, sold or gifted. If you are found to have a code that is not yours, your ArtixGame Accounts may be banned. We also cannot remove a code from an account once it is redeemed. If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans2 Where can I find my in-game code Where an in-game code is located for a HeroMart item depends on what the specific item is. Sometimes the code is printed on a card and included with the HeroMart order. Other times the code is already printed on the HeroMart item. Here are some examples of where to find a HeroMart in-game code: For T-shirts, posters, calendars, art prints, novels and other miscellaneous items such as mugs and mousepads, the code is printed on a card and included with your order. For action figures and card gamesexpansions, the code is printed on a card and is located within the items packaging. For sketchbooks and most CDs, the code is printed on the front cover or front insert. If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans3 How do I redeem my in-game code Are you confused on how to redeem your in-game code We are here to help Once you receive your HeroMart order with your in-game code(s), if the code comes separately on a card, there will be instructions on how to redeem the code. If you redeem your code via the AdventureQuest Worlds Site. you do have to have an AQWorlds account and login to it. If you redeem your code via our Portal Site to your Artix Account for multiple Artix games, you do have to have an Artix Account created and your Artix Game Account(s) linked to the Artix Account. If you need help linking a game account, please visit the How to I linkunlink accounts. Help Page via the Portal Help Pages . As of August 1, 2016 - HeroMart is implementing a new way to redeem in-game codes Introducing HeroPoints - HeroMarts special in-game currency One HeroPoint 5. Any new products released by HeroMart for the end of Julyearly August will receive a special code to redeem for HeroPoints that you can redeem for special exclusive in-game items in AdventureQuest Worlds. You now get to choose what items you would like to receive in HeroMarts special in-game shop. And because shipping can be costly, the HeroMart team may add a few extra HeroPoints to your order as a way of saying thanks Other games will use HeroPoints soon You can read the AQWorlds Design Notes post here for more info For any HeroMart products released prior to end of Julyearly August 2016, once you redeem your code, your in-game item(s) will be automatically placed in your characters inventory or if you are redeeming your code for AQWorlds, you will have to go to your Book of Lore, click on Badges, and then click on HeroMart Badges. Click through with the arrow to find your in-game item shop If you have any questions about an in-code or how to redeem one, please email us . codeans4 I didnt receive an in-game code, what do I do If you purchased a HeroMart item and did not receive your in-game code, do not worry If you ordered a HeroMart item that came with a separate code card, please check your package again in case your code card is still in the package or fell out. It is also possible your code card is wrapped inside your HeroMart item, especially if it is a shirt. If you checked again and there is still no card code, please let us know so we can email you a new code. Please email us and send us all of the information we request so we can assist you codeans5 What do I do if my in-game code doesnt work If you received your HeroMart item with the in-game code, redeemed it, and the code doesnt work, there could be several reasons why. Here are some reasons your code may not be working: Please make sure you entered the correct code to the correct place. The card or packaging your code is printed on will have instructions. It is possible that you already redeemed your code and forgot. Please check your other game accounts to see if you redeemed it to another account. If the code belongs to someone else, they may have already redeemed it to their own account(s). Please note, we do not allow codes to be shared, traded, sold or given away to someone else. If you followed all of the instructions to redeem your code and have not already redeemed it, please let us know so we can email you a new code. Please email us and send us all of the information we request so we can assist you codeans6 Can I use an in-game code more than once You can use the same in-game code again, but only one time for each game. For example, if you purchased a HeroMart item that has in-game items for more than one Artix Game, such as AdventureQuest Worlds and DragonFable. if you redeem your code for AQWorlds but not for DragonFable. you can go back later and redeem the code again for DragonFable . If you already redeemed your code for one game, you cannot redeem it again and can only receive one specific in-game item once. If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans7 What if I redeemed my code to the wrong account When you redeem your in-game code, please make sure you login or choose the correct account you would like to receive the in-game item(s) for. Also make sure you choose the correct character, if you have that option. If you accidentally redeemed your code to the wrong account, please contact us immediately and we may be able to remove the code so you can redeem it again for the correct account. However, if you do wait too long to contact us, we may be unable to assist you. If you do redeem your code to an account and then decide later you want the code on another account, we are sorry, we cannot remove the code for you. Please make sure you choose which account wisely and contact us immediately if there are any issues If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans8 Can I share, trade, sell or give away my code We do not allow codes to be shared, traded, sold or given away. Codes can also not be transferred between Artix Game Accounts. If you purchase a HeroMart item for yourself, you can only redeem your code to your own Artix Game Account(s). If you purchase a HeroMart item for someone else as a gift, they can only redeem their code to their own Artix Game Account(s). If you are found to be sharing, trading, selling or giving away codes, your Artix Game Accounts and any other associated accounts may be banned. If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans9 Can I purchase an in-game code separately We are sorry, the only way you can receive an in-game code is to purchase the HeroMart item it comes with. The HeroMart Staff work very hard to create the HeroMart items for you and the Artix Staff work very hard to create the in-game items for you. If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans10 Can I have my in-game code before I receive my order The only way to receive an in-game code is to wait until your HeroMart item arrives at your address. We cannot give you an in-game code beforehand. You can only receive an in-game code with a HeroMart item, it is not available separately. If you are having a shipping question or issue, please visit our Shipping Help Section . If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans11 Can I get an in-game code for free We are sorry, we cannot give you an in-game code for free. If there is a specific in-game code you would like, you have to purchase the HeroMart item it comes with. The HeroMart Staff work very hard to create the HeroMart items for you and the Artix Staff work very hard to create the in-game items for you. Those customers who purchase HeroMart products make it possible for HeroMart to continue to create new products If you have any questions about an in-game code, please email us . codeans12 My game code question has not been answered Is your game code question not answered in the HeroMart Game Code Help Pages. Please email us so we can add your question to our help pages, especially if it is a question that other customers have. If you did have a Payment amp Account. Shipping or Product question or issue, please visit those help pages. Adventure Quest 3D Explosive Features: Charming Art Style Fun For All Ages Frequent Updates AdventureQuest 3D is Artix Entertainment8217s free-to-play follow-up to AdventureQuest Worlds. offering a fantastic MMORPG experience across multiple platforms. Explore an ever-expanding world, battle dangerous monsters, and capture amazing loot Experience a familiar world but with an added dimension on your PC, iOS - or Android-enabled device, and play with your friends on their devices, too While still maintaining the old-school charm of its predecessor, AQ3D includes many modern conveniences, like the ability to play on the same level as your friends, daily login rewards, exploration achievements, and PvP arenas. As with its previous games, which were updated on a weekly basis, Artix Entertainment will update the game regularly, adding new content and new lands to explore, along with an action-packed storyline that8217s sure to please players of all skill levels Featured Video Each game profile contains useful information about the game, gameplay videos, user reviews. gameplay screenshots, system requirements and more More MMORPGs Like This on February 20, 2017 I wanted to update my review since we can8217t edit. The PC is alright now but the devs are kinda unreliable no offense to Artix entertainment. I like the game and I understand how small their team is and how underfunded they are but open beta and missing alot of functionalities and I heard there was an update a month ago something about ashfall and it still isn8217t here yet. I mean I love this game idea and would download it if the development team was reliable. My advice to the company would be shut down the dead games and invest money into the ones that are still alive. Just look at AQWorlds if you still play it I logged on there randomly to see what it was like since I was a player 5 years ago and the playerbase dropped 75 since I joined only 5,000 players log on now. You can tell the developers need to do something about it before they go out of business and my advice is like I said close down the dead games like herosmash for example. on February 20, 2017 Before people say my review is irrelevant to AQ3D just hear me out I8217m talking about investing money into AQ3D and the mobile apps they got and AQW if they can salvage it and the games people like but mainly AQ3D since it8217s new and hip and the game I8217m sure will get off the ground if they do everything right. But from what I8217ve seen I don8217t think it will since I seen the steam reviews it8217s really told off AE about the faults their game since most of their fanbase probably wouldn8217t of. But there is one thing I really wish AQ3D would have which it probably won8217t I would wish Artix entertainment ports it to the windows 10 store so windows 10 mobile users can use it on their windows 10 phone and windows 10 desktop anytime they want. But they probably won8217t since not a lot of people use it. But like I said the devs are still kinda unreliable the game still needs improved and kill the dead games that8217s just my update. on October 29, 2016 And btw spammerstrashers leave a review don8217t write a book on how horrible YOU think AE is. on October 29, 2016 I think artix entertainment is alright but it8217s clear they need to update their games to modern tech they are still using last decade tech for most of their games and most people that can enter a room is 10 people and wtf why would I wanna buy inventory spaces I know they give us a limited amount for free but I think it8217s dumb how they sell us the rest as optional. But I got my opinions why I think why AE is horrible. I think plenty of things need to change if they wanna become the company they wanna become it8217s why I don8217t play their games anymore. But I admit I like some of their games but theres some serious flaws they refuse to correct which is why they got real low playerbases in all their games. Sure AQ3D has alot of players now but some people probably made alt accounts and steam has real gamers not the kids who played AE8217s old games they won8217t buy the BS adam bohan been telling the kids. on October 31, 2016 You really should change your IP when you multi log different accounts to bash games kid. on October 31, 2016 Lol ok but you know Im not trolling and this is constructive critism right on October 31, 2016 Oops sorry for the spam I guess the posts stuck together or something. But I mean what I said above. on October 31, 2016 I8217m not trying to bash ever heard of constructive critism in peoples reviews You really should stop threatening people dude and I don8217t log on their games anymore just so you know I don8217t got time for their BS games. on October 21, 2016 I dont know why are you too angry sir madam kid lol cool down. I dont play games but my son do he loves it so whatever it is i dont care because i hardly play on sat and sun so i dont have enough time to come and read your messages and at last i want to say its all on you how you play games because even upto now i even not played nfs mw 2012 full because of low self time however i get fun by playing it. wish you a good day see you next week on October 31, 2016 Not sure if you mean me but incase you are I8217m not. Like I said above haven8217t you heard of constructive reviews I admit I been posting here a bit frequently and I been trying to hold off so other people can flood with their reviews but I been putting in my thoughts. But I tell you I am not bashing the company I do indeed want to see them be a successful company. on September 21, 2016 I really thought I should review this game again after the latest interview for the people who stumble across this page. The CEO and the developers are changing their minds and planning over 60 classes and content updates every week. This games future is worrying me now even though I don8217t plan to play this game. But the weekly updates and over 60 ingame classes is what ruined the AQWorlds and the older games and what drove the older players from their company and I8217m sure alot of players who played other MMOs outside of AE would agree with me. But I really hope AE changes their mind and doesn8217t do the weekly updates and doesn8217t release over 60 classes I really think it8217s gonna destroy AQ3D in the future like it did with AQWorlds because AQWorlds had over 30,000 players back in the day now they are barley managing 5,000-8,000 players. But all I8217m saying is I think AQ3D is gonna fail if they do weekly updates and release tons of classes like they did in AQWorlds which the CEO said he plans to do which if they do go through with it could threaten the fate of AQ3D8217s future. I personally wanna see AQ3D succeed but I don8217t think they can keep up with the weekly updates on AQ3D I mean if you saw AQWorlds then you would know what I8217m talking about. on September 24, 2016 on September 24, 2016 Chill on what lol I really think this game is already ruined since it8217s gonna be a copy of AQWorlds since it8217s gonna have weekly content updates and over 60 classes even though it8217s AE8217s game but this is just a review voicing my concerns about it. I think the weekly releases and the 60 classes is what ruined AQWorlds but that8217s just my opinion. And I feel bad for the kickstarter backers this game is ruined now lol. on September 24, 2016 Oh sorry I use different names on different games I review so I messed up but yeah I8217m ASA but your probably one of their hardcore players who defends AE on every front and refuses to take constructive critisism. on September 25, 2016 I was reviewing the game I was giving my thoughts on it I wasn8217t telling them to change the game. It8217s a rare chance AE would go through the efforts to read the comments on this site anyway it8217s not like I8217d care what they think I was just giving my thoughts about this game and no I won8217t chill. But I do stand by what I said though. It feels like most of AE fans hate constructive criticism but it8217s probably because they are 12 year olds who don8217t know any better. on September 25, 2016 Also I8217m worried the weekly updates and having 60 classes ingame would ruin the game for all the players. I mean I agree with you I know we can8217t change the game and that8217s why I8217m reviewing it but your comments to my review seems unnecessary. on October 3, 2016 All I see coming from this is recycled classes with reused skills and in probably 14 or maybe 12 of the classes they release but written as different names and given different animations. Right now the combat is still horrible from what I8217ve been told but once the servers reset it could change I still don8217t know but I8217ve tried to post a link to the interview page but the moderator approval failed sadly so I can8217t post it here. But yeah I pretty much was like -- when I found out about this. on August 10, 2016 Ok so you mean to say the game is not up to the mark then why are you playing it and did you ever made a game if so you must understand how hard it is. And what8217s your problem with their other game if they want to run server they can you are not Thier boss so keep calm and wait. If you play games with bigger better game publishers then why you are showing intrest in this game go and play wow, guild wars2 and be happy with them. They will develop in thier way however they like if you dont like then quit . on August 11, 2016 And keep calm and wait about what I been giving feedback about their closed beta and their pre beta and their alpha on various forums and ingame and on social media and it8217s all garbage. I know it8217s not a complete game and all you people who keep telling me it8217s not a complete game need to stfu because I keep telling you I know that you clearly don8217t listen. on August 13, 2016 AQW3D plays terrible and is a letdown. Alpha beta gamma delta doesn8217t matter what phase of the game is at game plays terribly. The attempt at a cross platform game fails miserably for PC users. But look at the mechanics of the game, there is nothing new worth noting. Nothing. Other then 3D what else have they done to move the game forward into this millenia. Compare AQW3D to AQW, AQW wins hands down. Did anyone read the BS excuse AE posted on their site. Due to the amount of data, it would be impossible to transfer Players AQW data over to AQW3D. Meaning any items in AQW that you brought, repped up to get, saved up to get you will have to do redo, rebuy all over again. This game FAILS for loyal AQW players. FAILS. Directed more at new gamers. We all know what a bunch of fampkers AE is towards their loyal players. Anyone notice all the gear, classes locations etc8230. Most of us have done or completed in AQW. Anyone see any improvements made to AQW3D at all. Compared to AQW what improvements have been made Once again, turned into a aesthetic gathering game. No char progressions, nothing. No sophisticated skill tree, nothing. AQW3D is a dumb down version of AQW. MOVE ALONG FOLKS, NOTHING TO SEE HERE ONLY REPEAT, REUSE, RECYCLE RIP OFF LOYAL CUSTOMERS. on August 13, 2016 on August 13, 2016 Relax man lets hope for better. on August 13, 2016 on September 23, 2016 Whoa I didn8217t read their BS excuse about the amount of data all I read was their excuse about not being able to transfer items from AQW to AQ3D because it8217s a completely different game engine and since AQWorlds does weekly releases they would have to take like 8-10 years to pump out all the aqw items to aq3d and all the aqw items would of been doubled by them according to cysero. But AQ3D is getting weekly releases and have over 60 classes like AQWorlds to according to adam bohan (artix) So yeah I 100 agree this game is gonna be a letdown before it even launches. on August 13, 2016 AdventureQuest Great Game, outdated and abandoned DragonFable Great Game, outdated and abandoned MechQuest 8211 Sunset AdventureQuest Worlds - AE Greatest Game, Killed by over cloning, repetitive gameplay EpicDuel Epic Fail. Pay to win. Dead Game HeroSmash Dead game Oversoul 8211 Dead game BladeHaven 8211 Dead game Pony vs Pony 8211 Dead game, not missed BattleGems Boring as h3ll, old lady game Undead Boring as h3ll, die already AdventureQuest 3D Biggest failure to date. More cloning, more repetitive gameplay, more aesthetic farming, empty shallow game. on August 13, 2016 So true. And it doesn8217t help with adobe flash playerplugin being killed off by major browsers soon like chrome is planning on having all of flash software turned off by default in december so RIP AE but I see potential in oversoul, AQWorlds And AQ3D but they ruined AQWorlds with over cloning and repetive gameplay like you said, I8217ve seen alot of potential in Oversoul as a mobile app game but it died when game8217s lead leftquit or got laid off from the company I don8217t know why nulgath left and AQ3D is just gonna have more cloning and repetive gameplay and aesthetic farming it8217s clearly obvious. All the other games are just boring or dead. This is going off topic but artix even posted a letter addressing alot of the problems on why alot of the games are dead or why some of the staff the players know left AE but he took it down several weeks later. Proves they won8217t tell the players anything that should probably be addressed. Like the status of each of their games but they rarley or never post the status of them up. on August 14, 2016 Honestly, I can8217t keep up with the amount of staff this company has gone through. Artix should not of discussed his past employees reasons for leaving or being fired. Unprofessional. If you look at AQW landing page, you will see the game is aimed at children. It also has links to their terms and conditions. In more popular game review forums I found a post that AE was going to publish names of cheaters. The fallout was incredible. They didn8217t end up doing it, due to the fact that AE were targeting children and this didn8217t sit well with older community. But we all know where blame lies. Management. Generating old stale ideas and not bringing any new elements to AQW3D. Been with AQW since the start, with over 100 classes, lots of rares, only to have my ared kicked by a new player with an op class I missed out on. A lot of us on the forums feel AQW3D wasn8217t made for loyal players in mind. AQW3D is aimed at new clients. AE is their own worse enemy. I have played my last AQW3D. Not worth it. Plays worse the AQW. Animation fighting skills fail miserably. Most games now give players mounts early on in the game, and pets. FB has a lot of great mmorpg games now, just have to find them. on August 15, 2016 This is close beta and its a testing phase so there are only few things and lol you want to play fb hames go move on i if you get a good one tell me too on October 3, 2016 Honestly I didn8217t really saw your post till just saw your post till just today R. I.P. but yeah I think we all know and understand this is closed beta and a testing phase. But the point is we are saying we think AE is rushing it and implementing their stupid ideas and the horrible ideas from their old games into their newer games like AQ3D and to me it feels like they are just porting alot of the old stuff from their older games to AQ3D well mainly AQ classic and AQWorlds. The towns and the backrounds and the items and the classes and the old stale ideas they used in their old games. Yeah it8217s nice to see a few old items in their newer games as a comeback but in my opinion AE goes overkill in bringing back older items and areas into their newer games. The combat is horrible on AQ3D and if AE is doing weekly releases like they said they planned to on AQ3D I got a feeling it8217s gonna turn out bad. But yeah they generate old stale ideas alot and don8217t bring new elements into the game and been with AQW elements and elements from AQ classic from the start. Sure it8217s still closed beta but I really question alot of things AE does no offense because I find half the ideas they come up with horrible like weekly releases on AQ3D and generating old stale ideas and catering to the minority and so on. It8217s goes down a long list of the reasons why I quit AE games I8217m mostly here to give reviews on it now which AE will most likely ignore but it might helpful for people who can8217t get on till open beta I guess. on August 8, 2016 this game is in closed beta as of now while many of the reviews are negative and at the time of PRE ALPHA. They haven8217t even played AQ3D they are simply disgruntled fukbois with nothing better to do AND HOW I(S AQW DEAD. THERE ARE OVER 3,000 people always playing that hardly consirdered Dead Like Wtf are most of these reviews by morons on August 26, 2016 Absolute nonsense. There was regularly 3500 on one AQW server alone and 9,000 8211 14,000 or so on at any given time until last year. And there has been as many as 33,000 (at one time there was only 11 servers, the limit being 3K then for all of them, and a couple events filled them up). Personally the only reason I don8217t still play now is how they8217re handling the stat rewrite that8217s very soon to be released. It completely disincentivized me just hearing the nonsense they were getting off with. It was bad enough that until the rewrite they started releasing boss monster after boss monster that could one hit kill you meaning right at the end of a battle you could be the unlucky one to be one hit and have to spend another half hour jumping rooms waiting for help, or spamming in Yulgar so you could chop through the pointlessly large HP block they keep giving them. But the way it8217s going to be post rewrite is just garbage as they8217re going to nerf Luck which has long been the best middle of the road Enhancement for everything and modify the others so that parties are required. The right thing to do would have been to give people options, to buff the other stats to be more useful for non-Luck based classes than Luck, leaving Luck still a middle of the road option but giving people who care incentive to get more into finding the better stat setups. Especially considering not all players want to take part in the MMO system, but still want to play the game. Making soloing impossible for those players who wish to is not the right way to go. AS I8217m somewhat one of those players, this knowledge also disincentivizes me. I like to complete a release by myself, even if it takes some time, learning it on my own and then return once I8217m done to help others. Should soloing require some time and skill (and maybe even upgrades) Sure, but it shouldn8217t be impossible to do so. The rewrite just based on the stats part is going to be what kills AQW for good. None of the other features they8217ve mentioned will matter if people can8217t do the quests. And they won8217t be able to do the outside the small cliques that still frequent the game because those people often won8217t help anyone they don8217t know meaning a couple weeks after the release when the area is abandoned, new players will be left spinning their wheels. on July 28, 2016 ill be honest. i like the aqw game. but they decided to release aq 3d. since every game they already created is dying. most of the already dead. going on and making a 3d version of an already dying game was a waste of time. since they didnt decide to make a new game and not a 3d copy of an already exhisitng one. people got exited but its a waste. on July 28, 2016 To be perfectly clear about this game, a lot has changed since the older posts. Up till yesterday everything was pre-beta, a little past alpha and not quite beta. We are currently at closed beta, and well on our way to open beta, with rumors of it being as short as a week away. The closed beta update has added so many things, and well set the stage for the open beta with new dungeons and fixes of old issues from quests. On top of that there is now a crafting system instead of dropping loot, which looks to be much more interesting. Yes, there are microtransactions. I do think they8217re being pretty fair about it so far though, it looks to be that they are just used for purchasing faster crafting times, or certain special crafting materials. I can8217t personally speak for the dungeon energy either way, since I don8217t have much experience with it, but I look forward to working through the dungeons. I think that simply saying that it8217s only prebeta is a bad excuse, but at the same time they have more than made up for it with what they have done since. This review is based on the early access. I got the early access code for Steam and decided to give it a try. The game is lightweight, just around 50MB on Steam. There are no tutorials (or maybe i skipped them) so I had to figure out everything myself. Currently there are 4 classes (Mage, Rogue, Warrior amp Guardian) but Guardian is only available for Kickstarters that bought the Guardian package. For the alpha testers, they get exclusive items and some of their stats are higher than normal items. The graphics are simple so most PC can handle it. However, the controls are a bit weird for me. The current level is capped at level 12 but I maxed my character in less than 1 day just by doing the quests. Some of the quests are repetitive but they have different rewards amp names so it gets boring real quick. After I maxed my character, there is nothing else to do and I already have most of the best equipment simply by playing the quests. Dead game. And the way Artix entertainment is going I8217m suprised they aren8217t bankrupted yet because they left their old games to die and claiming they will return to it but never do. Will the same happen to AQWorlds we will soon find out. But you can tell this game has hardcore fans from the original adventure quest. I began saying some cons ingame and alot of players began insulting me and telling me to get off then and using that same old excuse that I need to be quiet because this is only Pre beta. I heard they are skipping closed beta so unless they majorly advertise this game I see it dying in a couple of years since I8217ve seen a majority of their old content in AQ3D it8217s not really new just old stuff redone and rereleased in their newer games. THE ABOVE IS NOT A REVIEW. Its currently in close beta. And they tell you to get off because they dont like toxic players. This game is still being worked on you idiot so DUUUUH obviously they dont have a lot in-game but they are getting there. so go troll somewhere else kid. on June 25, 2016 I also for got to mention the keys will recharge for free but it will take 1-3 hours I think for just 1 key to recharge I don8217t know if they are keeping that current system but it8217s pretty much a cash grab for AE since they are limiting how long we can quest in the dungeons. And I also wanna add I been questing since the tech demo status. AQ3D looked alot better in the tech demo and when early alpha status happened that8217s when it started to go downhill and it8217s gotten worse ever since and more like AQW every day. I also seen the recent update that happened a couple days ago they replaced the cool monsters for the awful cartoony looking slime monsters in AQWorlds. The cool looking slime monsters AQ3D used to have in the yulgarsinkhole map looked new and gave AQ3D the other games didn8217t have but the monsters AE took from AQW and put in AQ3D is just obvious they are copy and pasting stuff from AQW in AQ3D now. on August 8, 2016 Its not dead its in closed beta which means CLOSED TESTING moron learn some more vocabulary before posting a review on August 13, 2016 You should learn some vocabulary also before you insult other people for posting reviews but since this is just closed beta I will give you that at least since your right because it8217s limited so obviously it8217s not gonna be flooded with players yet. The AQ3D staff are shady as heck. A staff member told me I should give away my AQ3D account since I don8217t want it. I admit sometimes AE staff are helpful but their staff are shady and they just released a energy refill system so you gotta have energystamina just to enter a dungeon. I wouldn8217t be suprised if they made energystamina available for micro currency it would be easy cash in the longrun for speaking for a majority of the players I don8217t think alot of players would like this energystamina system because if your out of energy you cant go raiding till it refills which will suck. Only reason they are doing this is because they think this will prevent botting which I highly doubt it will. It8217s already taking so long just to release content in the pre beta testing phases because of how small their team is. I would really recommand another game if anyone wants my opinion actually I don8217t even recommand Artix entertainment games at all because of how shady the staff are and the bad choices they seem to make which makes players quit their games but if you still play this game all I gotta say is don8217t be suprised at the awful updates they do since it8217s obviously a dumbed down AQW, AQ classic, Dragonfable and world of warcraft mashed up together into a mobile game with awful mechanics. Also I see them most likely giving up on their other games, not working on them and leaving them online till they can8217t afford them which is a dumb move. But if they keep going down the path with this energystamina system and push a shady cash shop in the mix I wouldn8217t recommand this game at all. But I do hope the community is less toxic on AQ3D then their last few multiplayer games which was awful and full of toxic players they still havent delt with a majority of them to this day. I tried this game and hated it and if you reply don8217t give me that but this is beta BS because most MMOs by this stage at least have more beta content then AQ3D has right now. The devs clearly don8217t know when open beta is they haven8217t been keeping the site updated to inform us. The only reason people found out was through 3rd party sites and facebook where people who interviewed Artix Entertainments CEO leaked the open beta was gonna happen in july while on the official AQ3D site it says it will happen fall of 2016 they seemed to of updates the main page saying july recently but AQ3D is seriously lacking in staff members if they can8217t keep their entire website up to date. I also recently confirmed only 8 official Artix entertainment staff members was gonna be working on this game fulltime while a few other staff members from a few other games will offer a bit of help for this game also. The staff are also dumb they are banning people for testing glitches saying only official testers can test glitches. Then if that is true then theres really no point for the beta testers then because were supose to be testing the game looking for glitches and bugs to report and they ban people just for using them is kinda messed up. A group of people and including me even brought up concerns about AQ3D just being a copy of AQW but just in 3d and copying from all their other games but the hardcore Artix Entertainment games just kept saying we were only begging for attengion and saying it8217s only beta everything will change later on. That is true but due to the past Artix entertainment games pretty sure very little is gonna change. On most MMOs the beta usually has alot more content to test then the current build that AQ3D has right at this moment. I also am curious if AQ3D is gonna have closed beta during the month of june. If not I fear they are planning on skipping on the most important part of the testing phase of AQ3D just to rush the game out like they normally do since they are just in it for the money. They rushed plenty of games out before they were even 100 ready and I am pretty sure the same thing is gonna happen to this game when it launches later this year. It8217s clear they plan to copy and paste content from their previous games into this game it8217s been announced by the CEO and the devs in posts. But if the AQ3D staff doesn8217t get more then 8 players in the future then this game will probably die out like the rest because it8217s been reported nearly 300 thousand players pre registered an account for AQ3D and I doubt 8 staff can handle that large of a playerbase. This game really isn8217t worth playing the UI sucks but because this is a mobile game I guess it8217s understandable but I hope they at least polish off the UI but from the sounds of it I highly doubt they will. They got no plans for a PC UI which has been confirmed by devs which will neglect PC users so if your a PC user I wouldn8217t recommand this game unless you can deal with the mobile interface. They also confirmed they got no plans for real mounts instead they will let you transform into an animal with a cast time which I think is a stupid idea. The armors in this game look painted on it8217s obvious I tried the alpha knight armor set it looks like it was painted onto my character which I find tacky and lazy. I8217d also delete my AQ3D accounts but Artix entertainment hasn8217t either added that function in the account management in yet or they have no plans for you to delete your account which sucks. I also forgot to add this feels like an Adventure Quest worlds in 3d and a dumbed down version of world of warcraft theme Artix Entertainment seems to be going for and they seem to be targeting a younger audience. But to sum up all what I8217m trying to say in my review I wouldn8217t recommand playing this game or any of Artix Entertainments games. I am the same guy just forgot to add some stuff. If you can get past the mobile UI, the fact you gotta enter a loading screen each time you wanna enter a new map, the poor customer service team like I said above, poor combat functionality the combat really sounds fake I seen mobile MMOs like AQ3D but built better. But if they keep the mobile UI they got currently then playing this game on the PC really is not worth it but it might be worth trying it on mobile devices. But other then that the devs are pretty friendly and the fact AQ3D is currently understaffed but I8217d probably recommand trying this game on a mobile device otherwise I would recommand another MMO game. They have left it too late UNKNOWN. AQW, Dragonfable, Adventurequest which were their best games were neglected for other fail projects. I8217ve played AQW3D and can say right now. This game fails as a pc game. Need to look at chaos and order online by those tricksters gameloft. They tried for several months to put this game up on FB, but they ended up removing it due to lack of interest, terrible UI like AQW3D along with other issues. Better game all round then Artixs AQW3D. What mistakes AE made in AQW has carried over to AQW3D. Seems that a small group of us are having issues with AE refusing to allow us to have our Rank 10 classes in AQW carried over to AQW3D. Some of us have over 100 Rank 10 classes in AQW that are showing up in AQW3D that we have to rank all over again. Which is why a small number of us aren8217t even going to bother to play seriously. Don8217t want to write a book, still to many bad ideas and lack of improvements made to AQW3D. on June 25, 2016 My only guess is because they don8217t got enough staff members to make it happen or because AQ3D runs on unity engine and AQW runs on flash web player which is why they can8217t port anything from your AQW account to AQ3D but since they got artists it can8217t stop them from creating certain AQW art to release in AQ3D as according to them would be new ingame items. AE is already making mistakes by making AQ3D look so much like AQW and AQ classic and a dumbed down version of world of warcraft but denying that it has nothing to do with AQW and yet porting certain AQW rares to AQ3D like alpha pirate, beta berserker, and a few other rares I can8217t remember. But I do admit porting alpha pirate is a good business call since it8217s one of the most popular items in their community base but you can only use it only so many times before it goes stale and you need to get a new item to replace it8217s art style. I already don8217t got plans to play AQ3D or any AE games since AQ3D8217s UI is awful. I been playing in the beta and I had a really hard time playing it. And AQ3D looks so much like AQW and AQ classic to me anyway and it looks like a dumbed down version of world of warcraft. And I expect they would probably bring rares from other games over to AQ3D that8217s one of the other reasons why I probably won8217t join AQ3D that and the lack of improvements. I8217ve been playing since the tech demo and the UI and everything looked alot better back then. Not sure why they decided to mess it all up and take out some of the good functionality for the bad ones. on June 25, 2016 One bad functionality I forgot to mention is the join command I mean it8217s good for a game like AQWorlds but for a 3d world game like AQ3D I think it8217s a bad idea. Even for AQWorlds I don8217t think the join command is a good idea I thought it shouldn8217t of been a thing. I had a different system a better layout AQWorlds probably would of benefit from but no use saying it since I don8217t own it. I got an idea for a better system for AQ3D but highly doubt AE will listen. Their forums are clunky and not really useable to me anyway.

No comments:

Post a Comment